13.8.09

A Woman in Neverland

Sadece bir adama ait olmak ve yıllarımı onunla geçirmek istiyorum. Sadece ona kahvaltı hazırlamak, pazar yürüyüşlerimi onunla yapmak, ilk ve tek oğlumu ona vermek, tüm zayıflıklarımı ona göstermek, hatalarımı beraber tamir etmek, sadece ona ağlamak, yanında utanmak, arkasında sonsuza dek durmak istiyorum.. İçimde hiç şüphe olmadan üstelik.. Acabalara, keşkelere, yine mi lere yer vermeden..
Sadece ona ait bir kadın olmak.. Bazen annesi olurken çoğunlukla küçük kız çocuğu gibi davranmalıyım. Dilediğimce şımartsın beni.. Azarlasın gerektiğinde.. Yanımda olsun her anımda.. Zor günümde benden çok ağlasın ki ben onu güldürmeye çalışayım. Sürprizlere yer vermesin hayatımızda. En büyük sürprizi işe gitmeyeceği zamanlar olsun. Bütün günü benimle geçireceği zamanlar için çırpınsın..
Bir de elimi öyle bir tutsun ki; asla gidemeyeyim.. Dokularıma, hücrelerime, dna larıma kadar işlesin. Hiç gitmek istemeyeyim. Gitmesin diye de elimden geleni yapayım. Kabuslarla uyanayım uykumdan.. Her gece saat kurup kalkayım da kontrol edeyim yanımda mı diye..
Hep dinlesin beni. Ne saçmalarsam saçmalayayım bilsin içimden geçenleri. Umursasın söylediklerimi ki ben de onu dinleyeyebileyim.. Sıkılmadan, yorulmadan, saatlerce gecelerce konuşsun.. Çayına bir ömür eşlik edeyim.. Bir ömür şekerini ben karıştırabileyim..
Aklıma gelsin uzaktayken.. Yüzümde gülümsemelere, kalbimde ritmik dans gösterilerine dönüşsün varlığı.. En iyi şekilde yapabileyim işimi, bir an evvel bitsin de kavuşabileyim diye.. Koşa koşa tutayım evimizin yolunu..
Sadece o dokunsun bana istiyorum.. Onun ellerini ezberlemek, onun iç çekişlerini bilmek, onun nefesinin kokusunu hatırlamak.. Üzerimde parmak izi testi yapılsa, tek suçlu o olabilesin. Onun yanında yaşamak onun kollarında ölmek istiyorum. Çok mu şey istiyorum be?..

2 yorum: