23.9.11

Buldum Sizi!

O kadar ihmal ettim ki sizi. Hepiniz ayrı ayrı arkanızı dönmüşsünüz sanki bana. Tam yan yana getiriyorum hepinizi, bir anlam ifade eder gibi yapıyorsunuz, bu sefer de sonunuza koyacak bir işaret bulamıyorum. Hayallerimi yıkmak istiyorum yine üstünüze.. Kendimi inşa ederken tuğlalarım olun diye uğraşıyorum eskisi gibi. Siz benim fikirlerimi asmaya yarayan çengellerimdiniz.
Bakmayın öyle!
Tanıyorum sizi. Bazen kifayetsiz kalıyorsunuz biliyorum. Bazılarınızın da başına öyle şeyler geldi ki, söylenmez oldunuz. Kendinizi suçlamayın ama. Siz kandıransınız, siz kanatlandıran ve siz kanatansınız. Siz içlerinde sonsuzluk barındıran kapsüllersiniz. Ölümcül aşkların ve aynı zamanda en büyük acıların müsebbibisiniz.
Kızmayın bana! Önce siz vardınız biliyorum. Sizden öncesi sessizlik ve yalnızlık. Sizden sonra da devam etti yalnızlık ama siz bir an olsun unutturdunuz yalnızlığı. Siz yalnızlığı anlattınız ve yalnızlığın içinde kayboldunuz. Hem acıyı dindirdiniz hem de onu büyüttünüz.
Siz benim kelimelerimsiniz.. Uzun ve sonu gelmez.. Tek hece, tek harf kelimeler, o'lar, onlar, isimler, sıfatlar, zarflar, mazruflar, bazen anlaşılır, bazen anlaşılmaz, bazen de anlatılmaz yaşanır kelimelerim.. Önceden var olanlarınız vardır, sonradan yok olan kelimelerin yanında, bir de varmış gibi yapıp hiç olmamışlar.. Bazı anlamlara gitmeyen ve bazı anlamlara gelmeyen..
Şu hayatta çok hoyrat kullandım sizi. Düşünmeden sarf ettim, iyi de oldu kötü de.. Güldürdüm, ağlattım, söz verdim, yemin ettim hatta, yaraladım, terk ettim, umut verdim, umut söndürdüm ve yalan söyledim. Bazen yüzümü kızarttınız bazen de sonuna geldiğimde başını unuttuğum cümlelerime alet oldunuz. Hem tüydendiniz hem demirden, ama beni hep dik tuttunuz.
Ama bazen düşünüyorum da keşke bir kullanma kılavuzunuz olsa üzerinizde mimiksiz kullanmayın diye yazan ya da geri al sil tuşunuzu da birlikte verseler. Çünkü siz değil misiniz aynı zamanda yarıda kalmış cümlelerin sebebi? Öncekinin gereksiz tekrarı paragrafların mimarları? Kıyıda köşede kalmış dipnotların sorumluları? Korsan kitapların asıl yazarları? Sizden büyük Allah var ya neyse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder