10.5.09

Yinebaşlıkbulmaktazorlandım

yinekafamkarıştı
yineuykumyokkenuykusuzkaldım
yinekahveminşekeridibeçöktü
yinesözleribeniderindenvuranşarkılarıdinledim yineyanlışanlaşıldım
yinesaklanmakistedim
yineçoksigaraiçtim
yineköpekhavladı
yineençokbaharısevdiğimianladım
yineuzuncümlelerkurdum
yinefotoğraflaryırttım
yinebiriniaramayıunuttum
yineçokdüşündüm
yineherkesotururkenbenayaktakaldım
yinebelkidekimseuyumuyorsadecebenuyuyorumdiyedüşündüm
yinetırnağımkırıldı
yinekimiözlediğimibilemedim
yinekendimidünyanınmerkezisandım
yinehediyealdım
yinehediyealmayıçoksevdim
yineincelikleryüzündencanımsıkıldı
yinesayısallotooynadım
yinebirdilektuttum
yineyanaklarımıaldırmakistedim
yineçakmağımıkaybettim
yinebaşarılıoldum
yinemeyveyemeyiunuttum
yineayaklarımüşüdü
yineköpekhavladı
yineçişimgeldi
yinedikkatimdağıldı
yineyıldızkaydı
yineheyecanlanıncakekeledim
yinesakallıerkeklerisevdim
yineşapkaalmakistedim
yinerüyamdababamasarıldımsandım
yinetürkfilmizledim
yineaçıkçöpkonteynerininönündengeçemedim
yineyalansöyledim
yineözelgünlerisevmedim
yinesırtımkaşınıncadayakyiyeceğimdiyedüşündüm
yinesabahezanındahuzurbuldum
yineiyisatrançoynayanlarıkıskandım
yinejuliarobertsabenziyorumsandım
yinekendikendimekonuştum
yinebirinitanıdım
yineütüyapmaktannefretettim
yineağızdolusuküfrettim
yineampulpatladı
yineinsanlarkalktı
yineişegitti
yinekazaoldu
yinekalpkrizigeçiriyorumsandım
yinebirileriöldü
yinepikabımıtemizleyipplakkoyamadım
yinesaklambaçoynadım
yinebaileysimitekbuzlaiçtim
yineambulanssesinisevmedim
yinepencereyiaçıkunuttum
yinegündüzdışarıçıkmayısevmeyenlerianladım
yinedoğumgünümübenseçemedim
yinebirkadıntecavüzeuğradı
yinebaşlangıçlardankorktum
yinebağırabağıraağladım
yinetrafiksıkıştı
yinepolislerişçileridövdü
yinekimsesesiniçıkarmadı
yineyanıldım
yinebirbebekdoğdu
yineköpekhavladı
yinebiribenimhakkımdakonuştu
yinesokaklambalarınasinekleryapıştı
yineyazlıklarımçıktı
yineseviştim
yinedolmuşbekledim
yinekirlilerimibiriktirdim
yinebiriktirmeyihepsevdim
yinebuyoldangitmeyibenseçtim
yinepişmanolmadım
yinesevdim
yinebirinikızdırdım
yinecevabıbulamadım
yinesevildim
yineüzdüm
yineüzdümdiyeüzüldüm
yineannelergünündebabamıözledim
yinebüyüdüm
yinegünağardı
yineköpekhavladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder