30.4.09

İlk sayfasını boş bıraktım

Ben de herkes gibi yeni bir defter aldığımda ilk sayfasını es geçip ikinci sayfasından başlarım. İlk günler özene bezene yazar, hatta silgi bile taşırım yanımda. Ama ilk ortayı geçmeden bakmışım ki yazım yine okunmaz halde ve silgimi bilmediğim bir yerde bırakmıştım ve en kötüsü eksikliğini bile hissetmemişim.
Herneyse, madem bu ilk yazı biraz açıklama getireyim varolacak içeriğe dair. Burayı öyle vahim aşk hayatımı süslü kelimelerle falan anlatmak için açmadım. Amaç belli.. Bu bir gazete (gaste).. İşim madem insanlarla, madem tek hedef iletişim kurmak ben de bunu yapacağım.. Hergün karşılaştığım garip ama alışılmış, normal ama anormal, sıradan ama farklı olaylar olacak burda .. Tabii bunlar benim hayatımdan yansıyanlar, benim gözümden görünenler ve benim algımdan çıkanlar ..
Burada cümlenin öğeleri, imla kuralları ya da büyük ünlü uyumu yok.. Edebi cümleler yok..Birilerine atıflar yok.. Herşey açık ve net.. (İsim cisim vermem korkmayın:) 18 yaş sınırına gerek olmasa da küfür ya da argo içerebilir.. Çünkü bu benim, ben gerçeğim ve gerçeklerden kaçamazsın.. Beğenmeyen okumasın..:)
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder